İhtiyar007

    Konu Sahibi
geli geli geliver tam sekerek lo
 

KD1907

Üye
Ulan yenildik ya siz ne diyonuz olm
 
Tepkiler: TeknoÖmer ve .caner.
    Konu Sahibi
süzme çam balı
 
Tepkiler: TeknoÖmer ve .caner.

KD1907

Üye
Olm nası yeniliriz ya aklim almiyor. Simdi puan farki da azalir kesin off of
 
    Konu Sahibi
bu saatte bunanır mı mübarek
 

KD1907

Üye
Ne alaka sen 80 yasinda olsan saat 23:17 diye bunamayacak misin?
 

KD1907

Üye
Bence erkeksen takim tutmalisin moruk. Ama sakin yanlış anlama lütfen