GoldenShoTR
Üye
aslında bizde ne istediğimizi bilmiyoruz!!
Alkisliyorum
22 mi?valla buraya baktım iyi ki nişanlımı bulmuşum dedim. 22 yaşımdayım biraz sert mizaçlı tipsiz kalbinde taş olan biriyim...
bende22 mi?
Ben öliyim valla
25'e ne kaldı şunun şurasında,yaşıtlarım çoktan çoluğa çocuğa karıştı zaten son zamanlarda bunu çok der oldum.
Yaşlanıyorum galiba
Şartlar el veriyorsa evlen zatenbende 19 20 me bascam evlenmeyi düşünüyomsiz evde kalmıssınız
selam pelin bu arada nasılsın geri geldim foruma bende
Şartlar el veriyorsa evlen zaten
olur olur merak etmeevlenmeye evlenirimde iyisinden bir hanım hanımcık değer vereceğim değer alacağım sevileceğim seveceğim birisi yok
İstek üstüne istek,kursursuzu ararsan tek kalırsın.Benden demesievlenmeye evlenirimde iyisinden bir hanım hanımcık değer vereceğim değer alacağım sevileceğim seveceğim birisi yok
İstek üstüne istek,kursursuzu ararsan tek kalırsın.Benden demesi
Canlı bir varlık diyordukta,neyse sen arabayla-kız olayını bağlayacan heraldeben tek kalmam alırım süpra oda olmazı rx8 oda olmadı s2ooo onlarla paylasırız hayatı
evlenmeye evlenirimde iyisinden bir hanım hanımcık değer vereceğim değer alacağım sevileceğim seveceğim birisi yok
benimle evlenir misinCanlı bir varlık diyordukta,neyse sen arabayla-kız olayını bağlayacan heralde
Birisini ayarlamak için evin,araban,şanın,şöhretin değil de seni gerçekten sen olarak seven birisini bulman lazım.
Yoksa paraya-pula gelicekse hiç gelmesin daha iyidir.
Öyle düşünenle zaten sadece,tek gecelik olur ama farklı düşüncelere sahip olan karşına çıkarsa,tabi bu şans meselesidir ozaman yılların eskiyene kadar gider
Teşekkürler,ama ama neyse devamını siz doldurabilirsiniz
biri benimi arıyo yoksa
- - - Eklendi - - -
benimle evlenir misin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?