Ics android 4.0 rezilligi

alien97

Üye
pek bir düzelme olmuyor bende yaptım ilk düzeldiğini sandım 3-5 gün geçince yine sorunlarla karşılaştım.
 
    Konu Sahibi
en canımı sıkan video kamera bu kadar mi kötü olur resmen çekim yapılamıyor en büyük sorun bu biraz internet veya telefon görüşmesi yapayım ana ekran bir kaç saniye sonra kendini
topluyor
 
çok ilginç biaz symbiancılar androidi beğeniriz kusursuz gelir bize sizdeki sorunu gordukçe halime sükretmeye başladım
 

klongs

Üye
çok ilginç biaz symbiancılar androidi beğeniriz kusursuz gelir bize sizdeki sorunu gordukçe halime sükretmeye başladım

yeni surume gecince eski surumun kalintilariyla uyumsuzluk oluyor bu yuzden hatalar oluyor recowery moda alip wipe data wipe cache yapsalar duzelir
 
    Konu Sahibi
o dedinden ne zaman yaparlar
 

ozan2020

Üye
ulan gectik ice şimdide network error hatası veriyor telefon ya int girmiyo hay
 
bende yükledim çıkar çıkmaz.. ilk gün biraz sıkıntı çektim sonra bi format..telefon şu an canavar.. ne kamera da sıkıntı var ne internette.. hatta önceden kasılarak oynadığım oyunu şu an çok düzgün oynuyorum..
 
arkadaşlar cihazım galaxy s2 android 4.0.3 yükledim kiesten telefon inanılmaz yavaşladı hemde aşırı derecede nedenki acaba yazılımdanmı yoksa başka bi sorunmu var
 

klongs

Üye
romunda uyuşmazlık var
 
en iyisi orjinali beklemek bence. ne zaman güncelleme geldi o zaman yükleyeceksin. en temizi bu.
 

femtv

Üye
uygun olmayan şeyleri yüklemeyin.
 
wipe data/cache yapmadan hicbir yeni surum stabil.calismiyor bu cogu android telefonlar icin gecerli