en canımı sıkan video kamera bu kadar mi kötü olur resmen çekim yapılamıyor en büyük sorun bu biraz internet veya telefon görüşmesi yapayım ana ekran bir kaç saniye sonra kendini
topluyor
bende yükledim çıkar çıkmaz.. ilk gün biraz sıkıntı çektim sonra bi format..telefon şu an canavar.. ne kamera da sıkıntı var ne internette.. hatta önceden kasılarak oynadığım oyunu şu an çok düzgün oynuyorum..
arkadaşlar cihazım galaxy s2 android 4.0.3 yükledim kiesten telefon inanılmaz yavaşladı hemde aşırı derecede nedenki acaba yazılımdanmı yoksa başka bi sorunmu var