içinde sen varsın diye

    Konu Sahibi
içinde sen varsın diye
Gözlerimin , üzerinde olmasından etkileniyorsan eğer
Bil ki , içinde sen varsın diye
Güzel olmadığını düşündüysen bir an
Bir de benim gözlerimi dene

Gözlerin, içime hayranlık doğuruyor ise
Tamamen anlam dolu diye
Gülüşün , güneş sızdırıyorsa içime
Sen mutlusun diye

Yüzün , bana huzur veriyorsa eğer
Kalbin , yüzüne yansımış diye
Sesinin esareti altına girdiysem eğer
Sevgini , sesine vuruyorsun diye


Ciddi eleştirilerinizi bekliyorum
 
Son düzenleme:
Ölçü yada kafiye olsa daha iyi olurdu okurken kesiliyorSon kıtayı düzenle bence
Tamamen kopuk uyumsuz geldi Sen yazdın dimi ?
 
Tepkiler: Paranormalite
    Konu Sahibi
Ölçü yada kafiye olsa daha iyi olurdu okurken kesiliyorSon kıtayı düzenle bence
Tamamen kopuk uyumsuz geldi Sen yazdın dimi ?
Ben yazdım baska biseydide begenmedim buraya yazarken degistirmistim belli oluyormuş demekki


-------


Şimdi ?
 
Son düzenleme:
şimdi daha iyi
 
Tepkiler: Paranormalite