Içim yanıyor...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Karahasan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Içim yanıyor...


İçim Yanıyor


Henüz adı konulmamış
Bir kor var şimdilerde,
Yanıyor, yandığı yeri acıtıyor
Yüreğimin bir köşesinde,
Ağlasan sönmüyor,




Anlatsan azalmıyor,
Hiçbir lisanda tarifi yapılmamış
Henüz adı konulmamış
Bir kor var şimdilerde
Yüreğimin bir köşesinde




Alsam başımı gitsem
Gelecek benimle,
Terk etmeyecek..
İnsanın nefesi daralır mı?
Dört duvar üzerine gelir mi?




İçinin bir köşesinin gerçekten/
Sızladığını hissedebilir mi?
Hissedermiş, gelirmiş, daralırmış,
Sebebi adı konulmayan ateşmiş,
Kuş olsam,





Umutlarımı kanatlarıma takıp gitsem,
Bomboş gökyüzünde uçsam doya doya,
Söner mi dersiniz?
Bu acı diner mi?
Ağlasam sönmüyor,
Anlatsan azalmıyor.



 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...