iBlueNova 2.0.1 (süper buletooht programı )

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iBlueNova 2.0.1 (süper buletooht programı )
arkadaşlar kulanışlı bir buletooht programı herkese hayırlı olsun
cydia sourceye alttaki sourceleri ekleyip yükleme yapınız

repo.beyouriphone.com
apt.iguides.ru/
 
Tepkiler: ruhullah, vural_sayin, cellatkral ve 9 diğerleri
bence İBLUTOTH dan güzel ilk çıktığından beri bunu kullanıyorum ve memnunum tavsiye ederim c racklidir ayrıca ve türkçe dilli olanıda vardır... eyw paylaşım için..
 

serhat00

Üye
Ben 2 aydir bunu kullaniyom super muzik ve resim gonderiyor vede resim aliyor ama muzik almiyor bunjn icin napacaz
 
2 seçeneğide aktif ettinmi serhatım ?
 

scrtfckr

Üye
Vaktin bol olsun, guzel paylasımlara devam...
 

serhat00

Üye
kesinlikle ben hep 2 secenek acikken baglanti kuruyorum zaten sende bir denesene sana muzik geliyormu diye
 
daha once bır kac source ıle yuklemeyı denemıstım ama calısmamıstı bende 3gs var... ama bu verdıgın calıstı guncellenmıs halı sanırım super oldu saol paylasımın ıcın
 

vusalx

Üye
ya beceremedik biz bunu arkadaslar .... bu cihaz buluyor ama ne aliyor ne de veriyor bi el atsaniz size zahmet....
 

_izmir_

Üye
muzik atiyorum ama bir yerde hep takili kaliyor :S
 

scrtfckr

Üye
Bende de programı bi acıyosun bi dahada kapatamıyosunn, öle bi problem yaratıyo
 
arkadaslar bende bunu enable edince bluetooth kapanıyor 2sini acıp yollamaya calısınca cihazları taramıyor bulmuyor bi ayarı varmı acaba ?
 
kardesımm ellerine saglık cok saglam program ben 3gs kullanıyorum ibluetooth hata veriyor acmıyordu ama bu gayet ıyı ve cok hızlı bıde karsıdan gelen dosyaların yerını ayarlayabılsem super olacak
 

davudx

Üye
sorunu çozdum securty olan yerdekileri kapatınca dosya alıs verisi gayaet saglıklı yapıyor tek kusur ofis dosyaları almıyor.....
 
Anlatımlar bilmeyen için yapılmamış.cydia diyorsunuz o da nedir.
 
bir kac saat önce indirmistim, arkadasin sony ericson telefonunda denedik ve bilgi alisverisinde sorun yasamadik. Bence cok kullanisli ve tek kelimeyla harika bir program. Insallah yarin birgün kapanma gibi sorunu cikmaz ve böyle islemeye devam eder... telefonum iphone 3 gs 16 gb fw 3.1.3 ..... tavsiye eder ve sunan arkadasa tesekkürlerimi iletirim...
 

poestt

Üye
arkdaslar verı gnderıyrm fkt verı aldıgımda mesela foto alıorum alındı dıo ama nerde bulamıorm bunun cozumu yada bulundugu yer neresıdır
 
arkadaşlar bu ful değil mi?Ben indirdim 15 günlük deneme sürümü diyor ve de dosya gönderirken şifre istiyor yazıyorum bişeyler kabul etmiyor