i5700 Yardım hattı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
i5700 Yardım hattı
Bir süredir i5700 kullanıyorum sorunlarınız varsa yardımcı olmaya çalışırım
 

anyy_ra

Üye
bluetooth dosya alımı ve gönderimi yapamıyorum. yarımcı olurmusun. birde 1,5 sürüm var benimkinde 2,2 sümünü yükleye bilirmiyiz ve garanti dısı kalırmı.
 
    Konu Sahibi
şimdilik 2.1 kullanılabiliyor oda batı avrupa için eğer uygulama kurabiliyorsanız (ben direk 2.1 yükselttim) buradaki uygulamayı yükleyin yoksa 2.1 yükseltmede ben size yardımcı olurum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...