i550w çalışan msn programı varmı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

adincer

Üye
    Konu Sahibi
i550w çalışan msn programı varmı ?
selam,arkadaşlar i550w için msn programı arıyorum.sitedeki programların çoğunu denedim fakat hiç birisi çalışmıyor.yardımlarınızı bekliyorum,teşekkürler..!!!
 

Odysseus

Üye
Kanka MSN yükleyin çalışacaktır.
 

adincer

Üye
    Konu Sahibi
onuda yükledim kardeş,bi türlü bağlanmıyor,bağlantı hatası veriyor.bağlantı ayarlarında problem yok..!!
 
kanka msn sadece gpr de çalışıyur nurmai wifi baqlantısında çalışmyor
 
evt bende çok aradım ama yok ya..
 
ebudy indiryaz gelene tıkla indir java destklemesigerkiyor ama çalısıyor ebudy

--------------- Ekleme ---------------

derdebak ebdy indir bilgisayar ordan tlefona at çalıstır javaların hepsinde çalısıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...