i phone 3GS?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cres557

Üye
    Konu Sahibi
i phone 3GS?
arkadaşlar iphone 3gs almayı dusunuyorum önerirmsnz?androıdden altta kalr yanı warmıdır?sarj sıkıntısı cok warmıdır? We en onemlsı ben 2.el dgl 0aryrm bulablrmym? İphone mağzalarnda warmdr?
 

Haydar

Emekli Yönetici
Ben bi iphone 3gs kullanıcıyım uzun zamandır ve açıkçası biraz pişmanım aldığima cunku ne dogru duzgun bluetoottu var ne muzik ne video indirebiliyosun sadece uygulamalar var yani sanki tam özgür deilsin ee aynı uygulamalar ve fazlası androiddede var ben yakın zamanda iphondan kurtulup androide geçicem
 

cres557

Üye
    Konu Sahibi
acıkcasi 3gs ile htc sensetive xe arasnda kaldm.btn telfnlar hakknda olumsuz seyler soylenyo ne yapcgmi sasrdm:S
 
biraz daha paran varsa i phone 4ün 2nci eline gir 3gs eskidiya sorun cıkartabılır ılerıde haa buarada androidden uzak dur bende android telefon var inan aldıgıma cok pismanım..
 

Epple

Üye
Su zamanda iPhone alacaksan en dusuk iPhone 4 al derim.
 
3gs kullanıcısıyım 2.el aldım hiçbir sorunla karşılaşmadım jailbreak yaptım oh mis gibi oldu
Kasma,donma falan yok yani eksik yanları önde kamera yok,retina ekran,kamera orta işte idare eder onun harici eksik yani yok yani
 

muzocuk.

Üye
Arkadasa katiliyorumm bende ikinci el aldim temiz hic sorun yok on kamera we retina ekran olsa super olurdu butceni zorla 4 al derim yoksa iphone 3gs al o zaman benim param yoktu iphone 3gs aldim memnunum kisacasi isletim sistemi bile yeter
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...