joker.lg
Üye
-
Konu Sahibi
-
gay misiniz?
gay misiniz?
çok açıksözlusun bana ettiği yardımdan dolayı ona bunu yazdım hem öyleysek ne olmuş ? Aşın biraz ...
çok açıksözlusun bana ettiği yardımdan dolayı ona bunu yazdım hem öyleysek ne olmuş ? Aşın biraz ...
mutluluklar...
darısı basına
Abartma istersen
cidden bana birşey söyledi ve tüm sorunlar çözüldü bende ona bunu yazdım öyle birşey yok yani ama bu tür tavırlara karşı duyarsız olamiyorum yani öyleysek değilsek ne olmuş ? Neyse boşver
Ya herkesin kendi görüşü ama bana tersSokakta el ele falan görsem dalarım direk
ben güler geçerim valla
Hiç affetmem
Türkiye eşcinsellere göre bir yer değilmiş. Ben öyle duydum
ölmezse iyi
Temiz bi dayak yerlerKarşıdaki psikopatsa komaya kadar yolu var
youtube'ye ben bursa çocuğuyum yazTürkiye eşcinsellere göre bir yer değilmiş. Ben öyle duydum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?