huriş binbaşı :) TEBRİKLER..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Daha nice rütbeler var abla binbaşında ağlarsan generallikte ne yaparsın bilemiyorum
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
ben huriye abla adına tesekkür ederim
 

huri$

Üye
Daha nice rütbeler var abla binbaşında ağlarsan generallikte ne yaparsın bilemiyorum
allah aglatmasin semih de rutbeden degil benim aglamam boyle halitin aklina gelmi$ ya konu açmak falan
hatirlanmak cok guzel ...
ki ben son gunlerde fazla girmiyorum maxi yee oda unutmami$ beni sagolsun

te$ekkurler karde$iim

ben huriye abla adına tesekkür ederim
et bakalim halit bende te$ekkur ederim sana
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi

nedemek rica ederim huriş
 

Emir

Üye
Tebrik Ederim Huriş Abla..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular