Huri$ ablam benim :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Huri$ ablam benim :)
Ne çok isterdim şuan yanında olmayı
sana saralıp ablam diye bağırmayı
ne çok isterdim küçükken senle tanışmayı
elinden tutup özlemimi azaltmayı

Bilmemki ne desem cümleler tercüman olurmu bana
seni çok sevmeyi ablam nasıl anlatsam sana
durmadan ağlasam yadırganırmıyım acaba
ne çok isterdim ablam özlemle bakmayı sana

bak yine geçti zaman anlatamadım duyguları
içimde birçok şey var ama ne yeri nede zamanı
keşke demekle oluşsaydı hayat kuralları
ne çok isterdim keşke deyip yanında olmayı

kusura bakma ablam ne kadar zorlasamda en iyisi dökülmüyor bir türlü kelimelere
 
Tepkiler: Tuba, .eRCaN., Revengeful ve 1 kişi daha

.eRCaN.

Üye
Yüreğine sağlık güzeldi..
 

huri$

Üye

oglum naptin sen
te$ekkurlerr karde$im benimm
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaşlar

ne demek abla o diger şiir o kadar güzel değildi diye yaptım hem ablamsın bir şiir yapmışım çokmu
 

Tuba

Üye
eline yüreğine sağlık İsa güzzel olmuş
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Sağol abla
 
güzzelmiş olmuş hakketten yüreqine sağlık
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler
 

zaza

Üye
    Konu Sahibi
ablamı özledim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...