Huawei İdeos X5

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Huawei İdeos X5
Arkadaşlar ideos x5 e göre asphalt falan apk+sd yada yanlız apk isteyen oyunlar paylaşabilirmisiniz?
480 x 800 X5 pixel


----------Eklendi @ 14:40:44 ---------- Yazıldı @ 14:30:40 ----------

Arkadaşlar cevabı olan?

----------Eklendi @ 15:14:20 ---------- Yazıldı @ 14:40:44 ----------

17 kişi bakmış cevap yok
Arkadaşlar yokmu?
 
    Konu Sahibi
130 kişi bakmış bir tane cevap yok
Sizden gelcek hayır başka forumdan gelir
Konu düşsün kendi işimi kendim gördüm...Ücretli uygulamaları ücretsiz olarakda indiriyorum bir forumda bir arkadaş site verdi oradan
Siz böle burda sürünün
Biriside çıkıp yok abi ben bilmiyorum vs. demez bakıp geçer
Konu kapansın
 

Yunkaai

Üye
Bilseydim gerçekten yardım ederdim kardeş kendim ve arkadaşlar adına k. bakma
 

elmas14

Üye
Yüzsüzlüğün daniskası , Beğenmiyorsan beyan etmene gerek yok ctrl+w yaparsın . Senin gibisine bilsem bile yardımcı olmam
 
Seko arkadışımızın bloğu var burda çoğu oyun mevcut x5 te sorunsuz çalışıyor. Buyrun
 

elmas14

Üye
Senin gibisinin yardımına ihtiyacım yok
Sağol kardeşim


----------Eklendi @ 10:45:41 ---------- Yazıldı @ 10:44:27 ----------




Benim gibisinin yardımına ihtiyacın yoksa bu konu niye var sayın arkadaşım ? Başka bir forum da da yardım dilendiğini gördüm , ordada seni pek ciddiye almamışlar , neyse devam insanda biraz gurur olmalı . .
 
Kardeşim 3 senedir üyesin foruma 1.si arama yapmayı öğrenememişsin 2. si de konuyu nereye açman gerektiğini.

Adam gibi yardım iste ki bulasın.
 
    Konu Sahibi
Merak etme ben zaten androidi aktardım resmen böle konular çuvalla 1 adet cevap yok biride çıkıp sölemiyor bende çıkıp belirteyim dedim sorun mu var?
Konu yanlış yere demişsin ben senden android oyun istiyorum destek bölümünde olmam gerekmez android oyun bölümünde olmak daha mantıklıdır
Cep Telefonları Genel Bölümünde Böyle Birşey Yok
Kaç kişi bakıyor cevap yazmayınca konu düşüyor sonrada gözden düşünce kimse cevaplamıyor


----------Eklendi @ 23:58:59 ---------- Yazıldı @ 23:57:25 ----------

Benim gibisinin yardımına ihtiyacın yoksa bu konu niye var sayın arkadaşım ? Başka bir forum da da yardım dilendiğini gördüm , ordada seni pek ciddiye almamışlar , neyse devam insanda biraz gurur olmalı . .
Merak etme o forumlarda senden daha çok tanıdığım ve o hesabım ban yedi
Fikir almak yardım dilenmek olduysa bu dünyada yaşama
Akıllı ve Aktif Olacan
Sanal Dünyada Artizlik İşe Yaramıyor


----------Eklendi @ 23:59:49 ---------- Yazıldı @ 23:58:59 ----------

Ayrıca bu forumda 2008-2009 da en yüksekler ve yöneticiler bu işe deneyimle hatalarla öğrenerek o durumlara yardım ederek geldiler böle değil

----------Eklendi 15.08.2011 @ 00:01:35 ---------- Yazıldı 14.08.2011 @ 23:59:49 ----------

O forumlarda zaten maxicepe neler diyorlar...
Bilen biliyor 2 taraftada üyeliğim olduğunu bana sökmüyor benim konumda diyen olamaz


----------Eklendi @ 00:01:54 ---------- Yazıldı @ 00:01:35 ----------

 


Bak bakalım konun şuanda nerde oyun bölümünde mi genel&destek bölümünde mi?
 
    Konu Sahibi
Konumun nerde olduğunu biliyorum başlığa ve 1.mesaja göre konuyu taşımışlar ben sizden oyun paylaşımı istiyorum x5 için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...