teknolojibaronu Üye Konu Sahibi Apple ile alay etmişlerdi çizgileri bizden özendin gibisinden şimdi kendi kendilerini ifşa ettiler.
Silinen Üye 2574464 Kapalı Hesap yeumyang' Alıntı: o zaman htc calışanları iphone kullanıyor biraz garip degil mi Genişletmek için tıkla ... Microsoft ta çalışsan Lumia mı kullanacaksın?
yeumyang' Alıntı: o zaman htc calışanları iphone kullanıyor biraz garip degil mi Genişletmek için tıkla ... Microsoft ta çalışsan Lumia mı kullanacaksın?
yeumyang Moderator şirket calışanlarına rakip firmanın ürünlerini kullandırtmak istemez o yuzden demiştim kullanan vardır tabi
şirket calışanlarına rakip firmanın ürünlerini kullandırtmak istemez o yuzden demiştim kullanan vardır tabi