HTC yeni bir WP modeli üzerinde çalışıyor!

    Konu Sahibi
HTC yeni bir WP modeli üzerinde çalışıyor!





Etrafta dolaşan söylentilere göre HTC yeni bir Windows Phone modeli üzerinde çalışıyor. Söylenenlere göre gelecek olan cihaz tam olarak HTC One'ın tıpatıp aynısı olmayacak ancak Android sektöründeki bu metal amiral gemiden esintiler taşıyacak.

Cihazın kasasının metal olması ve ekran boyutunun 4 ila 5 inç arasında olması bekleniyor. Ayrıca cihazın üzerinde yine Beats Audio ve Windows Phone güncellemesinin yüklü geleceği belirtiliyor.

Çeşitli kaynaklardan alınan bilgilerde, HTC'nin bu yeni Windows Phone cihazının sonbaharda duyurulacağı ve yıl sonlarına doğru piyasaya sürüleceği söyleniyor. Henüz doğrulanmasa da, HTC'nin bu modelde de yine ultrapiksel teknolojili kamera kullanması bekleniyor.

Bildiğiniz gibi Nokia Lumia 925'in gelişiyle birlikte zaten yavaş yavaş GDR2 ile tanışıyoruz ancak şu sıralar asıl merak edilen Microsoft GDR3'ü yayınladığında ne gibi şeylerle karşılaşacağımız. Söz konusu güncelleme ile Microsoft'un Windows Phone için 1080p ekran ve dört çekirdekli işlemci desteğini açması bekleniyor ki HTC de tam bu dönemde çıkaracağı söz konusu cihaz ile bunu lehine kullanabilir.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Sensation

acuxx

Üye
Tasarımı cok guzel one nin yaw


 

narnia16

Üye
Htc One tasarımında Windows Phone yüklü bir cihaz çok güzel olurdu.Haber için teşekkürler
 

fk555897

Üye
Tasarım HTC One'a benzer ve BoomSound desteği olursa çok güzel olur m
 
Nokia wpde her zaman ...

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
    Konu Sahibi
Nokia wpde her zaman ...

Nokia kendine özel uygulamaları ve yazılım üzerindeki imtiyazları ile WP alanında her zaman bir adım önde olacak.

Ancak HTC'nin hamleleri de yabana atılır cinsten değil. Güzel bir model olacağa benziyor.

Rekabet iyidir, WP ekosistemi için kazançtır
 

ÖEY

Üye
Valla ne yalan söyleyeyim HTC One dizaynında WP bir başka güzel durmuş Donanım olarak içine ne varsa koyup bir de gdr3 ile çıkarlarsa bayağı bir ses getirirler bence Bu arada haber için teşekkürler.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
işlemcisi de Novathor olurmuş
 

serecans

Üye
sony veya lg wp li telefon çıkarmayı düşünmüyorlar mı

haber için teşekkürler
 

messevim

Üye
one ye her işletim sistem i yakışıyor be
 

PureFood

Üye
HTC One tasarım bombası arkadaş ya.. Andorid'den daha güzel durmuş