HTC Wildfire S Oyun Yardımı...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
HTC Wildfire S Oyun Yardımı...
Ben Wodofone'un Cihaz Kampanyasından HTC Wildfire S Aldım.Ben İlk Kez Dokunmatik Telefon Kullanıcağım.Bana Yardımcı Olabilirmisinz Ve De Bir Kaç Oyun Paylaşabilirmisiniz.Şimdiden Teşekkürler
 

cnkylgn

Üye
İstediğin soruyu sor kardeşim yardımcı olucam oyun olarak da önerilerim Fruit Ninja , Angry Bids , Gangstar MV , Asphalt 6 , Racing Moto bir kaç da uygulama öneriyim ES File Explorer (Bu program internetten oyun için indireceğin apk dosyasını kurmana yardımcı olur.) , Mx VideoPlayer (Telefonda İstediğin filmi , video yu atıp tam ekran da izleyebilmeni sağlar.) , Advanced Task Killer (Bu programda açık olan uygulamarın kapatılmasını sağlar bece bu program ı kurmalısın çnkü haliyle Wildfire S in çok fazla dayanmayan bir pili var gereksiz uygulamarı kapatır sadece önemlilere dokunmaz şarjdan tasarruf etmiş olursun) yardımcı olabildiysem ne mutlu..)
 
ben asphaltı yukledım fakat hata verıyor oyun acılmıyor daha hıc bır yarıs oyununu acamadım yardımcı olurmusunuz
 
aspahalt ve motor academy oyunları haricindekiler açılıyor.. need for speed'i dene bakalım ben oynuyorum..
 
need for spedin linkini benim faceye a-tsanıza ha bu arada pi hakkında
ben de htc wildfire s
kullanıcısıyım
öyle bassit birşey yaptımki şarz uğraştığım halde 1 gün uğraşmasam 2 gün
rahat
gidiyor şu telnin saatin yanından aşşağı sürüklüyonya en son açırak pragramlar gelior ürtte altta çalışan programlar var işte orda altta hızlı ayarlar var oraya gir en altta mobil şebekeyi kapar gsm yi kapat senin tlfnin int bağlantısını kesiyor
internete
bağlanacağın zaman onu gene açarsın ben telfyi böyle
kullanıyom
akşama kadar oyun oynuyom bitmiyor öneririm yani çok güzel bişi eğer htc wildfires hakkında sorularınız olursa faceme mesaj atın hertürlü yardımda buluna bilirim face adresim ((nurtayli@facebook.com
))
 
Bildiğim kadarıyla Need For Speed Shift en az 700 Mhz işlemci hızı istiyor. Yani cihazınızı rootlayıp bi overclock çekmeniz gerekebilir.
 
Kardeşim benimde önceki telefonum Wildfire S ti sana root yapmanı açıkçası önermiyorum telefon bu şekildeyken angry birds falan oynayabilirsin pek fazla seçenek yok doğru ama root yaparken olası sorunlar oluşabiliiyor
 
Tepkiler: cenkcenk97
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...