HTC Touch2 satıyorum.450 TL.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dgknyksl

Üye
    Konu Sahibi
HTC Touch2 satıyorum.450 TL.
Haziran 2010'da TİM 'den aldım . KVK'dan 2 yıl garantili. telefonun sıfırdan farkı yok.450 TL'ye satıyorum. Windows Mobile İşletim sistemi , Dahili gps.3.2 MP kamera. Yanında 4 gb MicroSD hafıza kartı, orjinal kulaklığı , şarj aleti ve deri kılıfıyla veriyorum. Aynı zamanda bir yıllık da CepKask var hiç kullanılmamış. Satma sebebimse ihtiyacımdan fazlasını karşılaması ve Nokia 6710 almayı düşünüyorum. Ürünle ilgili daha fazla bilgi için :

İletişim: dogukanyuksel@hotmail.com





 

dgknyksl

Üye
    Konu Sahibi
hayır takas düşünmüyorum.
 
450tl ? bu urunden bende de var merakımdan soruyorum 2.el pıyasası 450 tl mi
 
Tepkiler: 61semih
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...