HTC Touch Dual Türkçe Rom

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
HTC Touch Dual Türkçe Rom
htc touch dual türkçe rom winmobile 6.5 olan varmı?
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
Cevap veren yok mu?
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
Kardes neye tesekkür ettin ki
 

zfemx

Üye
wm 6.5 final çıkmadıki türkçesi olsun
 

apie

Üye
iyigünler bende htc touch p3450 var telde wm 6.1 hollandaca yüklü bunu nasıl türkçe yaparım bana yardımcı olurmusunuz?
 

AGOZ

Üye
slm herkeze sizden yardım istiyecektim benim htc touch flo p3450 bir telefonum var fransadan geldi bunu nasıl türkçeleştire bilirim bana mutlaka yardım idin msn adresimide yazacam yardım etmek isteyen hayat35_16@hotmail.com ulaşsın bana
 
bende var arkadaslar cokta basit kurumu baglanti kurun benimle göndereyim bosuna cirpinmayin bana bir arkadas verdi sagolsun
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
bende var arkadaslar cokta basit kurumu baglanti kurun benimle göndereyim bosuna cirpinmayin bana bir arkadas verdi sagolsun

türkce dil yapma yaması değil türkçe rom arıyorum.Yani telefona format cekince türkçe gitmeyecek.
 

yagmurss

Üye
bırısı banada yardım edebılırmıacaba bende turkce yapmayı beceremedım
 

tahcem

Üye
htc3450 nin rusça menü olanı var bende.. türkçe menü ve rusça türkçe sözlüğü nası ekleyebilirim teşekkürler
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
htc3450 nin rusça menü olanı var bende.. türkçe menü ve rusça türkçe sözlüğü nası ekleyebilirim teşekkürler

telefona türkçe dil yaması yapılıyor .yoksa daha türkçe rom bulamadım?
 

pisixx

Üye
kardes bende var demıssın cokta basıt demısın ben cırpınıp duruyorum bendekarı htc p3450 rusca bana ydımcı olursan cok sevınırım osmanıye nın kadırlı ılcesınde oturuyorm cep nomuda verıyoru 05366333494 veya sen de noyu ver ben ararım.rıCA EDIYORM BEKLIYORM
 

mkbulbul

Üye
Araya araya bi hal oldum yaw htc touc dual in orjinal türkçe romu u yok mu?
 

macman

Üye
hahahahahhaha biride teşekkürler yazmış xDxD
 

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
Araya araya bi hal oldum yaw htc touc dual in orjinal türkçe romu u yok mu?

hayır orjinal türkçe romu dışarıdan gelen telefonlar için yok sadece % 70-80 oranında türkçe oluyor , ve eğer fabrika ayarlarına döndüğünüzde tekrar aynı türkçeleştirme işlemini yapmanız gerekiyor.