Oyun konusunda birsey demiyorum ara ara takilma yapıyor malesef. Yani benim için sorun degil aslinda neyse. Arayuzde ve gecislerde one kadar pürüzsüz degil s4. Sen dr bi ram e taktin arkadas. Boyle arayuzu bu kadar iyi çalıştırıyor daha nolsun
Dikkatimi çekmişti son zamanlarda.Real football ile başladılar sırayla bütün oyunların indirme sayfalarını Türkçe yapıyorlar ayrıca Real football 2013 gibi Iron Man de oyun içinde Türkçe sanırım yorumlarda yazıyor
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Dikkatimi çekmişti son zamanlarda.Real football ile başladılar sırayla bütün oyunların indirme sayfalarını Türkçe yapıyorlar ayrıca Real football 2013 gibi Iron Man de oyun içinde Türkçe sanırım yorumlarda yazıyor
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bence S4'te hızı performansı daha iyi olmasa da çok daha yaratıcı özellikleri var Note serisi diyorsanız Note serisi Berbat ama Grand Serisi daha yeni ve yeni cihazlar bekliyorum. Ama beklemek istemiyorsanız S3. Hem HTC hep Samsung'u Nokia vs. cihazları taklit ediyor. S4 ve Nexus Hepsinden daha iyi bence kafanız HTC'de kalmasın sizi yanıltıyor. Gerçek telefon performansı S serisi, Grand serisi, Nexus serisi bence. Çünkü onlar gerçek telefon. IOS desen kapalı bir işletim sistemi daha ios dan sonra iyileşiyor ios ta güzel ama android ile çok farkı yok ve android daha ucuz. S4 bile 2000 TL ye geldi Iphone 5 te 2100 tl ye geldi iphone 5S kim bilir kaça olur...