HTC ONE vs Galaxy SIV

PriZm

Üye
Bu arada Gameloft Play Store'da ki oyun sayfalarına Türkçe desteği vermiş.Güzel olmuş
 

tapatalk

Üye

30 FPS iki arayüz de sadece iyileştirmeler var.
 

PriZm

Üye


Aynen baya sevindirici bir haber türkçe nin gelişi

Dikkatimi çekmişti son zamanlarda.Real football ile başladılar sırayla bütün oyunların indirme sayfalarını Türkçe yapıyorlar ayrıca Real football 2013 gibi Iron Man de oyun içinde Türkçe sanırım yorumlarda yazıyor
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

PriZm

Üye
Merak ettim oyunu bi yükleyeyim bakalım
 

PriZm

Üye
0 kasma ile çalışıyor grafikler sandığımdan daha iyi çıktı
 

serihan

Üye
    Konu Sahibi


Iron man'ın oyunu ne zaman çıktı


Bu arada Gameloft Play Store'da ki oyun sayfalarına Türkçe desteği vermiş.Güzel olmuş



Aynen baya sevindirici bir haber türkçe nin gelişi



HANGİSİNDE DAHA İYİ OYNANIYOR?

Bence S4'te hızı performansı daha iyi olmasa da çok daha yaratıcı özellikleri var Note serisi diyorsanız Note serisi Berbat ama Grand Serisi daha yeni ve yeni cihazlar bekliyorum. Ama beklemek istemiyorsanız S3. Hem HTC hep Samsung'u Nokia vs. cihazları taklit ediyor. S4 ve Nexus Hepsinden daha iyi bence kafanız HTC'de kalmasın sizi yanıltıyor. Gerçek telefon performansı S serisi, Grand serisi, Nexus serisi bence. Çünkü onlar gerçek telefon. IOS desen kapalı bir işletim sistemi daha ios dan sonra iyileşiyor ios ta güzel ama android ile çok farkı yok ve android daha ucuz. S4 bile 2000 TL ye geldi Iphone 5 te 2100 tl ye geldi iphone 5S kim bilir kaça olur...
 
2telefon da bana göre şu zaman için üstün derecede donanıma sahip. O yüzden donanım farkları önemsiz. Tasarım ve ses için htc one derim
 

PriZm

Üye
Note'a berbat dediğine göre epey fanatiksin.

- - - Eklendi - - -

hTC taklitmi ediyor???