Telefon Tavsiyesi htc one s mi glaxy grand mi

    Konu Sahibi
htc one s mi glaxy grand mi
yorumlarınızı beklıyorum
 

FK5896

Üye
- buna sende karar verebilirsin. HTC'nin işlemcisi daha hızlı ve sense arayüzü yeter diye düşünüyorum.. senin yerinde olsam one s'i tercih ederdim
 
    Konu Sahibi
samsunga hiçbir zaman ısınamadım htc hakkında fazla da bilgim yok gönlüm htcden yana ama kararsızım büyük ihtimalle de one s alıcam teşekkür ederim
 

fk555897

Üye
Bu sitede karşılaştırması var. İstersen bakabilirsin.

Sana HTC One S almanı öneririm. Daha iyi bir telefon. Birde Ben Galaxy Grand'ı Teknosa'da incelemiştim. Menüde gezinirken biraz kasıyor.