HTC One S almaya karar verdim

    Konu Sahibi
HTC One S almaya karar verdim
Yaz tatilinde almayı düşünüyorum.

Başka telefon al diyecekler lütfen buna göre söylesinler.

Not: Galaxy SIII'ü bekleyemem. XPERIA S de olmaz. iPhone'u da düşündüm ama o ekran bana yetmiyor.


düzenleme: başlık değiştirildi.
 

klongs

Üye
yaza kadar çıkar yaw türkiyeye bile gelir
 

klongs

Üye
22 mayısta tanıtılcak 1 aya kadar piyasaya çıkar s3 te 2.5 ghzli 2 gb ddr3 ramli 60 fps video kayıt edebilecek diyorlar bence bekle pişman olursun
 

kmesne

Üye
22 mayısta tanıtılcak 1 aya kadar piyasaya çıkar s3 te 2.5 ghzli 2 gb ddr3 ramli 60 fps video kayıt edebilecek diyorlar bence bekle pişman olursun

ohhoow bilgisayarı geçen geçen ilk telefon olarak tarihe yazılacak galiba ?

Bence fazla abarttınız işlemci 2.5 olmaz ram de ddr3 olmaz diye düşünüyorum (2 gb ddr2 olabilir)

One x bence iyi birt tercih daha iyisi çıkana kadar en iyisi bu
 
Tepkiler: forever1907+

klongs

Üye

valla exynos 5250 çipseti destekliyor bunları koyup koymamak samsunga kalmış
 

n000k

Üye
one X al.. doğru karar vermişsin.. boşver samsung u!! htc emin adımlarla ilerliyor.. bende sensation Xe alıyorum.. sipariş verdim yurtdışına arkadaşa bakalım belçikada bulabilcekmi..
 

Türe

Üye
Furkan Beyazından bana da alllllll
 
Tepkiler: Amaru Shady

ByYlmzZz

Üye
aynen bu kadar bir donanımla gelemez bence...çünkü bu özellikteki bir cihaz ortalama bir çift çekirdekli bilgisayarı geçer ayrıca batarya problemi hala akıllı cihaz üreticilerinin gündemindeki en önemli konu...yani bu özellikteki bir cihaza batarya kesinlikle dayanamaz..öncelikle batarya sorunu halledilmeli ve bunu ilk başaran bence samsung olur çünkü rakiplerine nazaran bir adım ilerde gidiyor hep...


bence gelmez.
Çok iyi bi donanımla gelecek ama bu kadar da olmaz
 
Tepkiler: Amaru Shady

klongs

Üye
s3 te kablosuz şarj özelliği olacakmış
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
türkiyede ilk turkcell deymiş iki haftaya kadar gelicekmiş bence kampanyayı takip etmeli bu cihazı alıcak olanlar