HTC nin hangi modelini almalıyım?

    Konu Sahibi
HTC nin hangi modelini almalıyım?
kafamda bikaç model var ama tam belirleyemedim moda vs önemli değil. fazlada para harcamak istemiyorum aşırı bişeyde istemiyorum yetsin yani bikaç yıl.

1.Evo 3D
2.Desire HD
3.İncredible S
4.Sensation

bi yorum yapsanız çok iyi olur. symbian s60v2v3 kullandım yani symbianı adım gibi bilirim ama android kullanmadım hiç android ve dokunmatik ilk defa kullanıcam. androidden bide dokunmatikten biraz bahsederseniz sevinirim. hangisinden vede neden alayım?
 
Evo 3d iyi bir model...bütçeni ve kullanım amacını yazarsan daha iyi olur...
 

whymee

Üye
bende htc almak istiyorum galaxy pek istermiom benim kullanım amacım şahsen arada güzel oyun internette faceden oyunları açabilcek mesela yani okey mokey oldumu onları açabilecek ondan sonra hafızası ıyı olsun ekran hassaslıgı ıyı olsun .
 
    Konu Sahibi
bütçe 1200 1300 arası falan. kullanım amacım oyun oyniyicam mobil tvden tv izlyecem facede takılcam falan. bataryası en çok hangisinin dayanır?



----------Eklendi @ 20:37:19 ---------- Yazıldı @ 20:14:25 ----------


flash player var zaten açar onları... bataryası en uzun olan önemli benim için.
 
htc sensation içlerinde en iyisi kesinlikle öneririm.
 
Tepkiler: n000k

n000k

Üye
sensation Xe hastasıyım.. .. kısmetse yazın almayı düşünüyorum.. şuan benim için tuzlu fiyatı.. sensation modelinin versiyonlarını öneririm.. bi arkadaş söylemişti sadece sensation a özel live wallpaper ları varmış..
 
    Konu Sahibi

peki bu cihazın batarya durumu nedir? oyun, mobil tv, face derken gün sonuna kadar dayanırmı? hatta 2 3 gün dayanablir mi?