htc evo 3d ve sensation batarya

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

senam38

Üye
    Konu Sahibi
htc evo 3d ve sensation batarya
arkadaslar htc evo ve demiştim cihazlarinin tek sorunu şarj bende sensation kullanıcısı olarak ebaydan momax 1700 mah ve chıchıtec 1930 mah pil sipariş ettim fazla getirtiyorum 5 adet eğer almak isteyen varsa özel den pm atabilirsiniz fiyat momax 45 chıchıtec 65 tl 10 gün içinde elimde olur almak isteyenler ayırtsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...