htc desire msj sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
htc desire msj sorunu
htc desirem var msj yazıyorum fakat 2-3 msjlaşmadan sonra karşı kişinin gönderdiğii en allta göstermesii gerekirken sankii ilk msj gibi yukarda ortalarda gösterioo sinir oluyorumm ve bulamıyorumm yerını ne yazdıgınıda anlayamıorum bu sorunu nasıl çözebilirizz normalde saat 17.50 yazıyo varsayalım osaate msj atıyoo fakat 16.50 gösterio ve en yukarıı çıkıorrrr nasıl ayarlayabiliriz yardım edermısınızz
 

orsen

Üye
Handcat sms kullanıyorum. Hem daha güzel, hızlı mesaj v.s özellikleri mevcut. ücretsiz, arattığında kolayca bulabilirsin
 

andboy

Üye
çözüm: ayarlar - tarih ve saat - otomatik seçimini kaldırınca düzelir
 

nseries

Üye
çözüm: ayarlar - tarih ve saat - otomatik seçimini kaldırınca düzelir
evet saat ve tarih ayarlarını şebekeye bıraktığın için mesajların üstte kalıyor değiştirirsen düzelir arkadaşında belirttiği gibi
 

nhttt

Üye
bendede aynı sorun var dediğinizi uyguladım fakat sorun geçmedi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...