Yardım hp pavilion ses sıkıntısı

    Konu Sahibi
hp pavilion ses sıkıntısı
arkadaşlar hp laptopum ses sitemine bağlıyorum yarı ses kendi hoparlöründen yarı ses ses sisteminden geliyor önceden böyle değildi bağladıgın harici hoparlörden geliyodu sadece ses sisteminden bi yardım edin
 
Jack girişinde problem olmasın! Başka bir kulaklıkla filan denedin mi?
 
Tepkiler: Kingmortall
    Konu Sahibi
normal kulaklık ta taktım ses kısık geliyor yine yarı laptoptan yarı kulaklıktan çıkıyor
 
Ses kartı driverını güncelle bakalım. Eğer düzelmezse muhtemelen sıkıntı jack girişindedir.
 
Tepkiler: Kingmortall

esmeran3

Üye
laptop modelini yazarsan yardımcı olabilir m bende hp pavilion kullanıyorum
 
Tepkiler: Kingmortall

esmeran3

Üye
Sana verdiğim siteden yapabilirsin bekle hemen veriyorum SÜRÜCÜ SES yazan yerden indirebilirsin. 3 driver ı da indir yükle
 
    Konu Sahibi
olmadı ya desteklenmiyor dedi kapandı hağla yarı yarıya çıkıyor ses
 
O vakit donanımsal bir sıkıntın var Gökhan.
 
    Konu Sahibi
ne oldu acaba ya ne sıkıntısı var bu meredin
 
Sıkma canını, garanti varsa götür baksınlar.
 
Tepkiler: Kingmortall
    Konu Sahibi
var da abi nerede onu bilmiyorum
 
Şuradan bir sorgula bakalım.


Bu arada hp canlı destekten telefon ile bire bir yardım alabilirsin.
 

esmeran3

Üye
Abi tam kod söylese driver bakarım ama bilmiyor oda herhalde
 
Tepkiler: Kingmortall ve OttomaN TigeR
Alt tarafta beyaz bir barkod olacak orada modeli ve numarası yazar.

 
Tepkiler: Kingmortall
    Konu Sahibi
bilgisayarin altinda sadece windiws 8 yaziyor abi
 
Batarya yuvasında da olabilir.

 
Tepkiler: Kingmortall