Hosting Aldım Site Yapımı!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Hosting Aldım Site Yapımı!
Merhaba Arkadaşkar Ben Hosting Aldım ve Sitemi Bedavasite veren Siteler Gibi Yapmak İstiyorum Nasıl Yapabilirm örnek foru mlari.net gibi
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Oglcn554

Üye
joomla yada wordpress kur hostuna en basiti wordpress onun yanında forumda kurabilirsin! wordpress diye ara çok basit kurabilirsin

--------------- Ekleme ---------------

yada forum istiyorsan vbulletin var

--------------- Ekleme ---------------

cms forum yaz gogoleye :d
 
    Konu Sahibi
Onu Demek İstemedim Kurmayı Bliyorum SAdece Bende Bedava Site Vermek İstiyorum
 
    Konu Sahibi
Joomla Kurulu Şuanda Kullanıcılar İçin Nasıl Veritabanı Oluşturacam Yani Kullanıcılar Site Almak İsterse nasıl Olacak ?
 

Oglcn554

Üye
joomlada oluyomu bilmiyorum wordpress mu ile kullanıcılara sanal ssubdomain veredbilirosun üyeadi.siteadi.com gibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...