Hoş Ayakkabılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ben bunları giyersem hayatta yürüyemem
 
Erkek Olanından yok mu ? Bu ayakkabilar ip ya
 
Sorun Değil Sonuçta hepimiz Mehmet Topuz'uz
 
bence en güzel duranı ilk ayakkabı ama ben asla yürüyemem..
 
    Konu Sahibi
Benımde Hoşuma Giden Oydu
Olur Mu Bi Gecede veya
Özel Bi Günde Nee Hoş Olur.
Giymiştim İlk Başlarda Ayağım Bulkulurdu
Amaa Şimdi Olmuyo Öyle Alıştım ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...