CABBAR
Üye
her bi nane narDerse yazılma ekranında ne var ?
N'oluyor
her bi nane narsadece ders seçmedin diyo
ben de 2. sınıf iktisattan arkadaşa sordum, o diyo ki okul verecek. atılacak halin yok yaDers seçecek mi Enes seçmeyecek mi onu çözmeye çalışıyoruz
- - - Eklendi - - -
Bekle arkadaşa soruyorum işletmeden
dur çömezYine anlamadım Abi
sen halen orda mısın ben gülümkayıp alanı tekrar cye aldım ama cdeki o fazlalığı dye aktarmam lazım nasıl yapıcamarafta kalmadı o alan ama dye aktarmazsam işime yaramayacak
dur çömez
- - - Eklendi - - -
sen halen orda mısın ben gülüm
format at gitsin
la taktım ya yapıcam onu
format at gitsin
ben de 2. sınıf iktisattan arkadaşa sordum, o diyo ki okul verecek. atılacak halin yok ya
format at gitsin
Biri format mı dedi. 5800'ın ilacıdır kendisi.
tamam debelen dur
format atmayı bilmiyorumayrıca ne gerek var recovery yaparım sıkıntı olduğunda gereksiz şeyler var ama bana engel değil sıkıntı yok yani
ama o c'den d'ye aktarıcam kafaya taktım boşa gidiyor orda hafıza sıkıntısı çekiyorum 750 gb yetmiyor
sen de soruyodun hani ? halen opınıd ben lokıdlayıncaSorun çözüldüğüne göre konu
yap o zamanhttp://www.maxicep.com/siir-guzel-s...pboz-yaptim-ben-yaptim-sen-bozdun-161793.html
Konu içeriğine bak yaa link kırık mesajı atsam her biri için ayın üyesiyim haa
- - - Eklendi - - -
tamam debelen dur
- - - Eklendi - - -
sen de soruyodun hani ? halen opınıd ben lokıdlayıncaolur o
yap o zaman
Enes bi ara bizde de otomatik yapılmıştı da1. sınıf mıydı ki akşam ne yemiştim la ben
- - - Eklendi - - -
Evet siliniyor Süleyman
söyleSordum ama sorduğum kişiyi söylersem küfredersin
- - - Eklendi - - -
Kapatılmış ama konu
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?