>Lips Of AngeL<
Üye
Maalesef. Bu konuda bir bilgim yok.
Maalesef.
hadi yaa beklicez desene o zaman
Şarjı sömürür.!
- - - Eklendi - - -
Sonra vay efendim şarj niye 5-6 saat dayanıyo
bunu yaparsa birtek Spb yapar diye düşünüyorum.
Ne fake'i dostum. Bilmeden konuşuyorsunuz.böyle birşeyin uygulamayla olması imkansız. Ekran farklı açılardan farklı görüntü veriyor ve derinlik hissi oluyor. Uygulamayla ekranı 3boyutlu yapamazsınız. Tamamen fake bi video.
böyle birşeyin uygulamayla olması imkansız. Ekran farklı açılardan farklı görüntü veriyor ve derinlik hissi oluyor. Uygulamayla ekranı 3boyutlu yapamazsınız. Tamamen fake bi video.
Ne fake'i dostum. Bilmeden konuşuyorsunuz.
Bizzat kendi telefonumda kuruluydu.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?