Hizmet kullanilamiyor!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Hizmet kullanilamiyor!
Nokia C6-01 kullanıyorum. Belle'yi yüklemeyi düşünüyordum. Bilgisayara bağladım telefonu ve güncelleme yapacaktım. Yükle falan dedim her neyse Belle indiriliyor dedi kaldı. Ardından hizmet kullanılamıyor dedi Ovi Suite. Ne yapmalıyım? Önceden hiç bir güncellemeyi yapmadım.
Özelden
sorunun çözümünü atarsanız sevinirim.
 

u_cosar

Üye
phoneix ile flash at gitsin ben şahsen öyle yükledim sorunsuz kullanıyorum nasıl yapılacağı forum da yazıyor
 
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim bilgilendirmen için bende öyle yapıcam herhalde.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...