HİTMAN 5 Geliyor!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lyon_69

Üye
    Konu Sahibi
HİTMAN 5 Geliyor!!!
Hitman 5 çıktı aşağıdaki resim de kanıtı. Ama oyun daha Türkiye'ye gelmemiş.Öğrendiğim bilgilere göre oyun Türkiye'ye 2008 yılının Mayıs ayında gelecekmiş. Yalnız ben bu işi anlamadım ilk önce oyun pİyasaya ''HITMAN 5 KILLER'' adıyla çıkacak denildi ama öyle çıkmamış resimde de görüldüğü gibi. Neyse sonuçta çıktı ya o Hitman hayranlarını sevindirir herhalde. Söylentilere göre bu oyun ''HITMAN BLOOD MONEY'' serisinden daha güzel ve heyecanlı olacakmış. Neyse bütün Hitman hayranlarının dileği oyunun biran önce Türkiye'ye gelmesidir.
Gerçek boyutundan [ 1051 x 771 ] 48% oranında küçültüldü - Tam boy görmek için tıklayınız


 

Nazy

Üye
hebri bilmem ama bu resim sahte
 

alli26

Üye
bu resim zaten war oyun wii konsolu için hitman 5 değil
 

lovestar

Üye
mesajın yazıldıgı tarihe bi bak istersen 6.6.08
 

dj ınf

Üye
beyler hıtman 4 de zaten hıtman olüyor gıbı çünkü sonu ii bitmiyor ben oynadım
 
beyler hıtman 4 de zaten hıtman olüyor gıbı çünkü sonu ii bitmiyor ben oynadım
hıtmen bloodmoney de hıtman ölmuyo dostum orda tabutmu ne orada bıttı zannedıyorsunuz ama bıtmıyo ps2 de oynadım analogları asyagı yukarı hareket ettırıp hıtmanı ayaga kaldırıyosunuz ve ordakı butun adamları oldurdukden sonra dısarda tekerleklı sandalyedekı adamı olduruosun ve oyun oyle bıtıyo hıtman ölmedı yanı bu resım bloodmoney resmı hıtman5 hakkında cıkan soylentıler yalan gecensene mayıs ayında cıkcak dedıler cıkmadı
 

Nazy

Üye
çıkmayacak bu oyun geçensenede söyledim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...