Hikaye devam ettirme vol2

    Konu Sahibi
Hikaye devam ettirme vol2
bu sefer herkes tek cümle yazsın başlıyorum

neco bir gün kahveye gitmişti ama bir değişiklik vardı.
 
Tepkiler: AIS ve Baydırman

Baydırman

Moderator
Masalarda çay yerine pembe oraletler vardı.
 
Tepkiler: AIS
Masa etrafında yabancı 5 kişi vardı
 
Tepkiler: AIS

Baydırman

Moderator
İsimlerininin Harun, Kartal, Hasan, Murat ve Buğra olduklarını söylediler.
 
Tepkiler: AIS
Neco hoş geldiniz diyor ama bir şeylerin yanlış gittiğini fark ediyor.
 
Tepkiler: AIS

Baydırman

Moderator
Çünkü hoş geldin demesi gereken onlardı.
 
Tepkiler: SoulsEagle ve AIS

AIS

Üye
Hikaye çok yavaş gidiyor. Bence tek cümle yerine 2 cümle kullansalar.
 
Hasan ve Kartal Neconun hoş geldiniz demesinden sonra kahkaha atıyorlar ve Harun ise sakince Buğraya Necoyu yakalamasını işaret ediyor.
 
Tepkiler: AIS

Baydırman

Moderator
Murat kapıya koşuyor ve kaçmaması için önlem alıyor.
 
Tepkiler: AIS
Buğra Necoyu yakalarken Kartal yanlışlıkla Necoya tokat atıyor.
 
    Konu Sahibi
neco da ne yapıyorsun sen diyerek her zaman yanında taşıdığı altıpatlarını çekiyor
 

Baydırman

Moderator
Hasan, Neco'ya "kendine gel biz zenginiz" diyor ve cebinden 20 lira çıkartıp Neco'ya veriyor.
 
Son düzenleme:
Neco ise 20 lirayı suratına fırlatıp kafayı mı yediniz diye soruyor?
 
Harun ise herkes sakin olsun diyerek necoyu tutukluyor
 

AIS

Üye
Böyle hikayemi olur ya okurken sıkılıyorum
 
    Konu Sahibi
tam o anda neco odaya girerek ben gerçek necoyum dedi
 

Baydırman

Moderator
Odada iki neco vardı biri sahteydi.
 
    Konu Sahibi
hasan hanginiz gerçek diye sordu
 

Baydırman

Moderator
İkisi de "gerçek neco benim" diyordu.