High Quality FM Kayıt S60v3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
High Quality FM Kayıt S60v3
Arkadaşlar bir yerde buldum..N82 ve 5320 denenmiş yüksek kalitede radyo kaydı yapıyormuş..bir deneyin derim..sertifika isterse sertifikalayın..deneyenler sonucu yazarsa sevinirim..


THIS SOFTWARE RECORDS FM IN HIGH QUALITY TESTED ON N82 6120 AND 5320 XM
.recording FM at 22050 Hz to 48000 Hz.....with also Digital voice recording.... .
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: bymen07, bthnby, hanzooo3 ve 22 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
deneyen sonucu yazarsa sevinirim..
 

Karahasan

Emekli Yönetici
N82 de denedim radio yu açınca ses kaydı yapmıyor. Hata veriyor ama çevre seslerini kayıt yapıyor. Ellerine sağlık...
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağol Uygun belki ayarları falan vardır baktın mı?
 
denedim gayet güzel çalışıyo fakat program rusça galiba ona çözümvarmıdır bilen varsa yardımcı olusa sevinirim ayrıca paylaşım için çaok sağol
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nasıl çalıştırdın peki?
 

Mehmet

Emekli Yönetici
N95 tede kaydediyor hiç bi ayara gerek yok rec yazan yere tıkayınca kaydediyor stop la durdurup play la dinliyorsun c ye kaydediyor wav formatında
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam Mehmet sağolasın..demekki program çalışıyor..
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Kesinlikle çok iyi oldu bu hemde kaliteli kayit yapıyor sağol Hocam
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..birde Türkçeleştirirseniz tam olacak..
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Ben rusca anlamam bi sözlük bulup bakayım
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rusça mı?
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Evet ayarlar filan hep rusca
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
neyse artık öyle kullanırız..
 

Mehmet

Emekli Yönetici
bu önizlemeliride konu başlığına koy istersen ben sileyim burdan Hocam
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
program 10 numara Mehmet' in dediği gibi waw formatLı bir kayıt yapıyor C ye .. SoL seçim tuşu iLe en üstteki böLümden formatını ve sürücüyü değiştirmek mümkün

Amr ve waw mevcut ,kayıt yerini de E yapabiLirsiniz . En aLttaki böLüm uyguLamadan çıkıyor . UyguLamada iken sağ seçim tuşuna basarsanız arka pLana aLıyor uyguLamayı .

eLine sağLık hacım
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam Mehmet hallettim..teşekkürler..
 
Programı kurdum radyodan kayıt yapayım dedim telefon kapanıp acıldı ama normal kayıt yapıyor ne yapabilirim program için teşekkürler
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

sağol Hacım iyi günlerde kullanın..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...