Hiç uyarı almadım.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Hiç uyarı almadım.
Almayıda düşünmüyorum.
 

doctorrr

Üye
Ben aldım çok iyi oldu çok da güzel oldu.
 

tazz2

Üye
ben 3 kere aldım
 

Kerim.

Üye
Almadimama bi keresinde zorlasam alacaktim
 
3 defa aldım
daha da düşünmüyorum
 
Almadım. İnşallah da almam :tebessüm.
 
Arkadaşa benden 1 uyarı , ben ısmarlıyorum
 

Haydar

Emekli Yönetici
bende hiç almadım
 

The East

Üye
ben 3 kere aldım


Teğmen [Teğmen olmak için Gereken Mesaj Sayısı 100] ............ Alınan Uyarı 3
Binbaşı [Olmak için Gereken Mesaj Sayısı 1000] .......... x alınan uyarı

3.1000/100= 30
Geleceğin Parlak Değil
 
Tepkiler: Emma-Watson

tazz2

Üye

Havamı atıyon
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...