.::Hey Taxi::.

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
.::Hey Taxi::.



__________________
 

cllgr

Üye
son zamanlarda taxilerin kaliteleri arttı.güzel arabalara kıymadan taxi yapıyorlar helal olsun bu hizmeti sunanlara.
 

jöly

Üye
çok güzel bir taxiymiş...İzmir'de de çok yaygın böyle lüks araçlardan taxiler...
 

omayra

Üye
Ben en çok dobloların taksi/taksi dolmuş yapılmasını seviyorum. Kocaman oluyorlar, rahat rahat sığabiliyorsun.
 
ilk mesajı yazan arkdaşım. bu araçları taxi yapmazsa nasıl para kazanır o taxinin sahibi?
 
tebrik ediyorum byle güzel taksilerin türkiyede olmasından