hey gidi günler heeeey

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
hey gidi günler heeeey
Biz eskiden lys ye hazirlanmaz maxide cosardik... ne gunlerdi vay bee..
 

Oğuzhan

Üye
Kusura bakma ama pek ovunulecek bir sey degil.
 

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
Bende övünmedim. Because övünmek bana göre degil yeğenîm...
 

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
Siz anlamazsiniz ne demek istedigimi
 
bu cümleden şunu çıkardım . Sınava çalışmak yerine internet başında maxicep de takılırdım .
 

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
Aslinda boyle denilemez. Biz gece 12 den sonra iyice skilirdik dersten ve burada grup halinde takilirdik hatta grubumuz bile vardi. Lys den bir hafta once calismalari cogunlukla biraktik. Yaz sicaginda ne yapalim internette takilirdik. Anlatabildim mi yani bi hava atma durumu yok o eski ortami ozleme var ben o yuzden yazdim. Cunki biz on onbes kisi vardik bu grupta
 

iyavuzoz

Üye
Bende övünmedim. Because övünmek bana göre degil yeğenîm...

/facepalm
 

Metin MF

Üye
şimdi sıra bende, 1 seneden az kaldı