herşey post için

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
iyi biz cıkalım o zaman sen oyna buralarda senin buralar
 
vardın ama simdi yoksun banlısın o yuzden sana burda konusma hakkı bile dusmez bi yoneticin gelipte seni tekrardan buyuk bir zevkle banlamasını bekliyoruz artık!!!!!!!!

ama anlamıyorum hic yuzun yokmus ne kadar yuzsuz biriymissin ya!!!!!!
 

BOSCH

Üye
deli_61' Alıntı:
beyler sizin yaptığınıza dağdan gelmiş bağdakini kovuyorsunuz amanasını çıkarıyorum çoğuunuz burda yokken ben vardımD:
ee ne güzel işte
daha ne istiyon
bağını satmış
şimdi bağımı verin diyorsun
ne ala memleket
sen soğuk su iç o bağa

(bu son mesajımdı çünkü çarşıya çıkıyorum
ha unutmadan
deli_61
gözlerinden öpüyorum senin)
 

deli_61

Üye
    Konu Sahibi
zuhahahaha muhahahahah

beni istediği kadar banlasın ben banlanmazım zuhahahah muhahahahah
 

ocu77

Üye
ocu77' Alıntı:
beyler kimse cevap yazmasın buda son msj olsun....
beyler kimse cevap yazmasın buda son msj olsun....LÜTFEEEEEN..Adam bizi adam yerine koymuyor hala cevap yazıyorsunuz..Lütfen bu msj son msj olsun..
 
ben bu arkadası cok sevdim evde beslemek istiyorum
 
haha ne kadar komiksin kac yasındasın sen 5 mi :P

sana kibarca defol git dioruz anlamıyosun ya
 

BOSCH

Üye
deli_61' Alıntı:
zuhahahaha muhahahahah

beni istediği kadar banlasın ben banlanmazım zuhahahah muhahahahah
Arkadaş banlanmazmış

doğrudur senin nickini banlarlar
ama şeferin yoksa
onu banlayamazlar
 

BOSCH

Üye
ocu77' Alıntı:
beyler kimse cevap yazmasın buda son msj olsun....LÜTFEEEEEN..Adam bizi adam yerine koymuyor hala cevap yazıyorsunuz..Lütfen bu msj son msj olsun..
ya bi dur ya
adam tam matrak geçilecek cinsten
bırakta millet biraz kafa dağıtsın
deli bulduk 61 yıldır deli
akıllı delilerden bu ha
 

deli_61

Üye
    Konu Sahibi
WIP kimin şerefli kimin şerefsiz olduğunu ben çok iyi biliyorum sen rahat ol
 

BOSCH

Üye
haklısın kardeş
sonunda öğrendin ya kendini
buda bize yeterde artar bile

hadi bana eyvallah kendine iyi vak
banlanınca görüşürüz
 

ocu77

Üye
bilader konuyu kapatsan nasıl olur??? amacın ortalığı karıştırmaksa bunda başarılı oldun..hade artık hadeee...akşama kalma..
 
deli misin geri misin her neysen bi git artık iste geldin geri karıstırdın hadi genc
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Beyler ortalıgı karıştıran o değil sizlersiniz,mesaj yazmakta neden inat ediosunuz..?adama cvp yazma hakkı doğuyor ee tabiki o da yazıyor..?
 
Ya Bırakın Şu deliyi!!..


Cevap Yazmayın artık!!..
 

deli_61

Üye
    Konu Sahibi
SysteMechaniC sana birşey verecen onu beslersin artık zuhahahahah muahahahahahah hohohohooh
 
haklısın kardes yazmıyorum artık zaten ; bu konu icin son mesaj arkadaslar bırakın sunu sizde yazmayın kalsın ole kendi kendine eglensin!!
 

deli_61

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim hepiniz postçusunuz postçu sizin gibi gençleri paylaşımlarda görmek isteriz zuahahhahah muhahahahha hohohohohoh
 
lan delizekalı sen uyeyken ne paylasım yaptın eger adam olsaydın banlanmazdın zaten!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...