herşey post için

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BOSCH

Üye
blackrose' Alıntı:
Buaradan kim olduğuna bakabilirsiniz arkadaşlar...

http://www.maxicep.com/showthread.php?t=23308
bu adam cidden deli
her nickinde deli yazıyor
abooo
emre Bey pardon deli emre bey
eski nicini yazmana gerek kalmadı
bulduk
deli emrecik
vay deli vay
aklı zır delim vay
yazık oldu sana
hadi şimdi başka nickle gel

(yahu hemen bir başka nickle nasıl giriş yapabiliyor bunun önlemi yok mu ?)
 

deli_61

Üye
    Konu Sahibi



kardeş sen 3 yılda 2 bin küsür olmuşsun buna eyvallah da ama adam 2006 yılında üye olmuş bir kaç ay olmuş ama post sayısı 1000 e fırlamış kardeş sen eskilerdensin yanlışmıyım iki ay içinde nasıl oluyorda bu kadar post.1000 tane paylaşım yapamacağından çoğu emeğe saygı
 

deli_61

Üye
    Konu Sahibi
geç yazmamın sebebi pc de sorun var.

şimdi okuyomda yazdıklarınızı makarasınız yaa ben deli siz bende deli
 

BOSCH

Üye
kardeş
niyetin belli
uzatmada yaylan artık
uç uç
kuş gibi uç
pırrr pırr da pırrr
 
fazla konusma ortamı germe
sen deliysen bende nigDELİYİM ona gore

onceden banlandın gittin simdide git hadi bye sana!!!!!
 

deli_61

Üye
    Konu Sahibi
VIP korkma buraya meraklı değilim adminizin yaptıklarını yapıyorum benim çok sevdiğim bir siteye gelip orada site hakkında kötü yazılar yazdı.sizin adminizde iş yok sizde mi olacak
 
suna bak hala konusuyo ne yuzsuz adamsın sen ya atıldıgın yere tekrar geliyosun

eger birinin yaptıgına karsılık vermek icin yapıyorsan bunu
burda hatalı o deil sensindir yaptıgın ezikliktir!!
 

BOSCH

Üye
Adamın biri yolla giderken önüne düşen kuşu fark etmeden ezmiş
sonra evine götürüp iyileştirmeye çalışmış
evde fark etmiş ki kuş yaralı değil
sıcaktan bayılıp düşmüş kuşcağız
kuşu öldürende adam olmuş
ayaklarıyla kuşun ölümüne sebep olduğu için üzülmüş
aradan aylar geçmiş
aynı yerde yürürken bu seferde adamın tepesine kuş pislemiş
adam anlamışki
daha önce canını yaktığım kuşun dostları kafama pisledi
ve adam artık o yoldan geçmez olmuş

bu hikaye sana deli_61
kafana pislenen yere geldin
kılıkta değiştirsen gene kafana pislerler
(mecazi anlamda : )
 

ocu77

Üye
kimse yok mu kilit koyacak...aloooouuuu
 
beyler siz post attıkça adama söz hakkı doğuyor lütfennn yazmayın bişi!!!
 
demin raporladım!!..

ama yönetici yok galiba şuanda!!..
 

BOSCH

Üye
bu hikaye ona yeter
:
 
gel benle konus ne derdin var
üyelik tarihime bak profilime bak...
derdin nedir anlat
aksi halde dier bi cep sitesinden gelip buraya dışkı atmaya calısma..
 

ocu77

Üye
beyler kimse cevap yazmasın buda son msj olsun....
 

BOSCH

Üye
delimakina35' Alıntı:
beyler siz post attıkça adama söz hakkı doğuyor lütfennn yazmayın bişi!!!
ona tek söz hakkı düşüyor
ben gidiyorum demek :hayir:
 

deli_61

Üye
    Konu Sahibi
beyler sizin yaptığınıza dağdan gelmiş bağdakini kovuyorsunuz amanasını çıkarıyorum çoğuunuz burda yokken ben vardımD:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...