Herkese merhaba

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Herkese merhaba
Daha yeni katıldım aranıza ama eminim uzun süre boyunca birlikte olucaz sizlerle. Ben bir android oyuncu 'yum. Çok oyun denerim-oynarım. Forumda da bu alanda kariyer yapmak istiyorum Adım murat bu arada.

Umarım ileride çok iyi dostluklar kurarım herkesle. Tekrar selamlar
 
Tepkiler: Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Hosgeldiniz aramiza iyi ve hos vakit gecirmeniz tabiki iyi ve hos dostluklara erismeniz cok yakin.
 
Tepkiler: Android Oyuncu

Eykul

Üye
Hosgeldin bu sefer yorum yapmayacagim (dusunce ve ifade ozgurlugun evde kalsin )
 
Tepkiler: Android Oyuncu ve doctorrr

doctorrr

Üye
hoş geldiniz efenim
 
Tepkiler: Android Oyuncu

lgkg300

Üye

Rambo'dan sonra yeni bir android kullanıcısı aramıza katıldı hoşgeldin gardaşim
 
Tepkiler: Android Oyuncu

Emrgncy

Üye
Hoşgeldin Kardeşim
 
Tepkiler: Android Oyuncu
    Konu Sahibi
Ne kadar güzel herkes yorum yazıyor. Çok aktif bir forum olduğu her halinden belli Anlaşılan sizlerden kopamayacağım hiç Bu arada herkese teşekkürler yorumları için
 

Eykul

Üye
Hosgeldin konum yine cop kutusuna koyulmus
 
Tepkiler: Android Oyuncu
    Konu Sahibi
Hoşbulduk. Tek tek teşekkür ederek zaman kaybetmek istemiyorum. Daha Android Oyun bölümünde oyunlarımı paylaşıcam Kimse kusuruma bakmasın lütfen
 
    Konu Sahibi
Yorum yapan herkese teşekkür ederim. Hoşbulduk umarım ileriki zamanlarda daha çok kaynaşır ve tanışırız

Not: Ben her yorum yaptığımda ; "Mesajınız gönderildi ve Yönetici Onayına gidecektir. Açtığınız konuyu, yöneticinin onaylaması gerekiyor ve onaylayana kadar konu forumda görünmeyecektir. Şimdi foruma tekrar yönlendiriliyorsunuz." Bu yazıyor. Neden acaba ?
 

ia.phlvn

Üye
Hoşgeldin kardeş
 
Tepkiler: Android Oyuncu

.SeRDaR.

Üye
hosgeldiniz.
 
Tepkiler: Android Oyuncu

Eykul

Üye
[ENGİN];4777477' Alıntı:
hoşgeldin

- - - Eklendi - - -



mod'larla iletişime geç belki konun denetim masa'sındadır.

Denetim masasi

Ya hemen siliyorlar sonra bazilari koymuyorlar

http://www.maxicep.com/turk-ve-dunya-tarihi/insanlar-nasil-birbirine-dusuyorlar-ortada-birsey-yokken-652840.html#post4777508
 

SHS

Üye
hoşgeldin Murat, doğru yerdesin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...