Herkese Dev Tema Arşivimi SunuyoruM!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kemo90

Üye
teşekkürler yeğen
 
ellerine sağlık kardeşim hepsi mükemmel olmuşş
 

eroyeren

Üye
    Konu Sahibi
Lan Hayırdır TÜRK olduğumu nerden cıkardınn!!!

Sen ne Ahmak bi adamsın yha!!! Irkçılık mı yapcaksın Forum Sitesinde Terbiyesiz Heriff!!

ADam gibi Teşşkür Ediyosan Et !! Adolf Hitler Gibi Burda Faşistlik ypmaa!! SEnin Gibi IRkçılardan Bu Dünya Ne zmn kurtulcak bilmiorumm!
 

Dictator

Üye
emekçiye takdirimiz sonsuz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular