Hepinizden Özür Dilerim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Hepinizden Özür Dilerim
Merhaba Arkadaşlar,
26.10.2012 tarihinde Maxicepte meydana gelen rezalet bir olay nedeniyle banlanmıştım. Ama suçlu ben değilimdim. Sınıf arkadaşım olan Fırat bu yazın başlarında onlinq isimli hesabıyla aramıza katılmıştı. Yaklaşık 1 hafta öncede maxidroid isimli bir sahte hesap açmıştı. Olayın yaşandığı gün mahalledeki parktaydık. Fırat ilk önce kendi telefonundan onlinq ile uydu ile ilgili bir konu açtı. Sonra benim telefonumdan da maxidroid'e girdi. İkisinide kendi telefonundan kontrol etmesin diye kendi telefonumu vermiştim. VERMEZ OLAYDIM. Başta sadece 1 tane şaka yapacağını söylemişti daha sonra iş büyüdü. Hatta daha sonra modlar işe el koysun diye kendi hesabımdan ayrı bir konu açtım Ben şimdiye kadar bu sitede hep insanlara yardım ettim. Ağzıma böyle kelimeleri kesinlikle almam.O gece gözüme uyku girmedi. Maxicep benim ikinci hayatım gibidir. Ben arkadaşıma uyduğum için çok üzgünüm. Lütfen benim yaptığım hatayı sizde yapmayın. Benim bundan aldığım ders şudur:
BİRŞEYİ YAPMADAN EN AZ 3 KERE DÜŞÜNÜN !
Hepinizden, tüm moderatörlerden ve yöneticilerden ÖZÜR DİLERİM !

İyi Forumlar
 
Tepkiler: Mad EagLe
seni niye banladılar ?
ip bandan mı ?
 
Aramiza Tekrar Hosgeldin SymbianHacker .. =]
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ip den maxidroid'e benim telefondan girildiği görülünce..
 

CABBAR

Üye
Hatırlıyorum o konuyu baya küfür vardı tekrar olmaması dileğiyle
 
Başka bir sitede,kuzenim benim nick'i telefonu için kullanıyor yanlış bir şey yazma diye uyardım kendisini yazarsa zaten telefonu eline son alması olur
 
sınırsız ban aldığını görünce şaşırmıştım zaten
 

DiaBLoS

Admin
Geçmiş olsun o halde kardeş .
 

Haydar

Emekli Yönetici
Tekrar Hosgeldin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...