hdmı video oynatma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

meletim

Üye
    Konu Sahibi
hdmı video oynatma
arkadaşlar maddess belle yüklü telefonumda hdmı bağlantısıyla tvye bağladığım zaman videoları açamıyorum yükleniyor diyor sonra çıkıyor. Sadece bendemi yoksa kullananlarda varmı böle bişey ?
 

mcnpl4

Üye
bende de aynı sorun wardı ama farklı belleydi
 

meletim

Üye
    Konu Sahibi
peki çözebildin mi sorunu ?
 
ben belle kullanmyom ama heralde yazılımı orjınal olmamamsından kaunaklanan bısey bu ...orjınal yazlım kullanamnın farklılıkları olması lazım dmeı
 

meletim

Üye
    Konu Sahibi
evet ama başka konuda olsaymış güzel olurdu
 

meletim

Üye
    Konu Sahibi
yok senin kurduğun gibi extradan bişey yüklemedim ..
 

meletim

Üye
    Konu Sahibi
saolasın bide öyle deneyeyim ..
 

mcnpl4

Üye
pek ustunde durmamıstım hdmı ı sadece webten film izlemek ıcin kullanıyodum.
 

mcnpl4

Üye
su sınavı atlatayım ben de nokıaya gerı doncem. Androiddeki handcent sms, swiftkey keyboar, mp3 download, talking tom, ben ve flash player n8de de olsaydı asla androide gecme ihtiyacı duymazdım. Wp7 ye kaldık artık
 

meletim

Üye
    Konu Sahibi
madness ustam bu gine olmadı big screnn yükledim ama bu sefer big screnn çalıltıramadım bağladım tam ekrana geçerken big screena siyah bir ekran geliyor sonra normal ekrana dönüyor
 

iatis

Üye
madness ustam bu gine olmadı big screnn yükledim ama bu sefer big screnn çalıltıramadım bağladım tam ekrana geçerken big screena siyah bir ekran geliyor sonra normal ekrana dönüyor
Aynen,bende de çalışmıyor.
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
arkadaslar size sozum olsun cozum ariycam once hdmi cikisli bir tv bulmam lazim malum avrupada yasiyorum ama okadarda para kazanmiyoruz adi avrupa bakiyorum turkiyede herkezde hdmi cikisli tv kayniyoryor uzuldum simdi.bende 3 aya kalmaz turkiyeye kesin donus yapicam size sozum olsun.
 

meletim

Üye
    Konu Sahibi
bi kaç arkadaş senin hazırladığın sürümde çalışıyor dedi yapanlar olmuş ama bende atayım dedim şimdi phonixle hata alıyorum yüklücem bellek read olamadı diyor %70 de kalıyor flash sırasın da ..
 

meletim

Üye
    Konu Sahibi
bi kaç arkadaş senin hazırladığın sürümde çalışıyor dedi yapanlar olmuş ama bende atayım dedim şimdi phonixle hata alıyorum yüklücem bellek read olamadı diyor %70 de kalıyor flash sırasın da ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...