HDD'nin içini açtım bozuldu

    Konu Sahibi
HDD'nin içini açtım bozuldu
Öncelikle konuyu okuyan herkese mereba Benim sorunum şu ben kaşındım hdd min içini açtım diz üstü sabit diskimin fakat hiç bir müdehalede bulunmadım pilakaya küçük bir üfleme dışında sonra kapattım ama pc açılmadı bende format attım yanlız pc yi format sonrası oldu diye kapatıp açtığımda açılmadı ben gene format attım bu sefer işlemler daha yavaştı ve kurulum sonrası kapattım gene açılmadı şu anda kurulum ekranı geliyor fakat disk bi görünüyor bi kayboluyor yapabileceyim bişey varsa sizden yardım istiyorum şimdiden teşekkür ederim
 
diski çöpe atıp gidip yenisini alıyorsun.
diskin içini açmak görülmüş şey mi ? ölmüş disk
 
Tepkiler: Van Hohenheim, Silinen Üye 988579 ve Nextman

achambo

Üye
bir bilgisayarcıya götür olmaz derse yeni al Allah bilir gerekli dosyalar vardır içinde
 

Uhops

Üye
Bi harddiskin içine açarsan içindeki ayna gibi disk hava ile temas ettiği an bozuluyor. Artık kullanılmaz. Geçmiş olsun
 
geçmiş olsun bu gibi şeyler seni yıldırmazsın meraktan bende bir çok şeyi bozdum
 

s.ileli

Üye
Biz disk kurtarirken bu islemi yapıyoruz ancak kuvez tarzi havasi ve tozsuz ortamda sen resmen aynanin uzerini toz doldurmussun birde uflemissin simdi senin nefesin sicaktir . Sicak nefesle buhar gibi oksijen kabarciklarini aynada gormussundur ..... :-D:-D hayirli olsun kiz oglan kiz bozuk bi hdd var artik
 

Nextman

Emekli Yönetici
Geçmis olsun artik acıda olsa tecrube etmiş
oldunuz.
 

sena5135

Üye
dosyalarını büyük ihtimal kurtarırlar bilgisayarcıya götür sonra yenisini al