Hayvan Barınağından sevimli bir köpek

    Konu Sahibi
Hayvan Barınağından sevimli bir köpek
 
Tepkiler: Onur Saka, ebuş..., Unique_EaqLe ve 1 kişi daha

CoYoTe®

Üye
Sevimli Bir Kuçu SaoL Paylaştığın İçin
 

ycg35

Üye
o köpeğin barınakta ne işi var oyy cnm al evine
 

ycg35

Üye
edirnede deilmi orası ta ordan izmire eziyet olur hayvana bide alerjim var
 
süper cins bi kuçu bu yaa. ne işi var hayvan barınağında...
milyarlar verip, alınan köpecikler, sonra böle hayvan barınaklarında.... yazık, üzücü...
ben alabilirim bu kuçuyu, çok tatlı...
 

omayra

Üye
Bahçeli evim olduğunda, bissürü köpecik alcam Bu arada safkan golden retriver ya da kırma ama golden özelliklerini ziyadesiyle taşıyor kuçucuk
 

leiche

Emekli Yönetici
köpeklerden korkarım laf aramızda
 

neslein

Üye
ben köpeklerden korkarım o yuzden bakamam ona ama sirin bişeye benziyoooooo uzaktan
 

c3r3n

Üye
çok şeker yaaa
 
hea Peq sewimLimis qüseL payLasımm
 

*esra_r*

Üye
bi gün benim de böyle bi köpeğim olacak inşallah ... (amin diyin )

coyote köpeği sevdiysen alıyım ben .. hani korkman sorun değil diyosan ... beğenmişsin de zaten demiii
 
köpek nrde ve duruyomu arkadslar