Faturasız Hattı üzerime almak istiyorum!!!

    Konu Sahibi
Hattı üzerime almak istiyorum!!!
Arkadaşlar avea faturasız hattım var. Babamın üstüne kayıtlı.Bu hattı kendi üzerime almak istiyorum.Hattı üzerime aldıktan sonra da turkcelle geçiş yapmayı planlıyorum.Bazı forumlarda okuduğuma göre hat devir işlemi yaptıktan sonra 3 ay başka operatöre geçiş yapılamıyormuş. Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.Teşekkürler.
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
müşteri hizmetleri en doğru bilgiyi verecektir