hatları gençtarifeli yapıyorum

osnakli

Üye
    Konu Sahibi
hatları gençtarifeli yapıyorum
arakdaşlar hattını genç tarifeli yapmak isteyen pm den ulaşsın detayları anlatayım.
 

mntsfth

Kapalı Hesap
Genc tarife >>> 2222 bu kadar.

Niye biz kendimiz yapamıyor muyuz
 
Son düzenleme:

osnakli

Üye
    Konu Sahibi
25 yaş alti için evet dediğiniz doğru.
 
Tepkiler: mntsfth

osnakli

Üye
    Konu Sahibi
Kandırıp ne yapacam.
 

ti_amo

Üye
nasip yapiyoruz birader