Hata sıklaşmaya başladı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
Hata sıklaşmaya başladı
cepten girerken sunucu hatası
bilgisayardan girince ise bu sayfadan ayrılsın mı diye yazmaya başladı.
Önceden oluordu ama son zamanlarda sıklaşmaya başladı
 
Tepkiler: Umur dağlar
Bende uzun zamandır böyle bir sıkıntı yok. İnternet bağlantından dolayı olabilir mi?
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
sadece bende olmuyor ki çoğu kişide oluyor
 
bendede bu sorun devam ediyor özellikle yorum yapmaya çalıştığımda hata veriyor
 
evet buna bir çözùm bulunsa iyi olur sinir bozmaya başladı
 

BYFECI

Üye
Konu açarken ve konulara cevap verirken oluyor genelde..
 

CABBAR

Üye
Bende de çok oluyor
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
sorun sadece bende değilmiş
 
Bende çıkış yapıyor yaklaşık 2 hafta önce yapıyordu opera mobileyi silip tekrar kurdum düzeldi ama şu sıralar sıklaşmaya başladı
 
ne olduysa şu foruma tapatalk özelliği eklendikten sonra bu hata oluşmaya başladı sanırım
 
bende bazen oluyor ama wifi ile bağlandığımda bağlantı gidip-geliyor o yüzden oluyor yani Normalde olmuyor.
 

marist

Üye
Yorum yaptığımda hata veriyor gitmiyor bidaha denediğimde ise yorum 2 defa yazılıyor.
 
Ben fazla yorum yazmadığımdan dolayı pek sık karşılaşmıyorum ama hatanın aynısı biraz önce benimde başıma geldi
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
dahada sapıttı yorum yazıyoruz okunmuyor yazı rengi şekli filan değişiyor
 

marist

Üye
Ne oluyor Allah aşkına yorum yazıyorum masaüstü görünüme geçiyor
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
hala devam ediyor
 
ne oluyo ya aynı sorun bendede var özellikle mobildeyken çok oluyor
 
: den sonra büyük d yaptım küçük d oldu ne oluyor
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
pm atıyorum atmıyo
mesaj yazıyorum konu üste çıkmıyor


- - - Eklendi - - -

pm atıyorum atmıyo
mesaj yazıyorum konu üste çıkmıyor


- - - Eklendi - - -

sunucu hatası vermeye başladı şimdi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...