bende okulların açık olduğu bi dönemde okuldan çıkmış eve gitmek için otobüse binmiştim. Oturacak yer yok. Bende kapının orda ayakta duruyordum. Sonra bi kız bindi yanında iki tane küçük kardeşi vardı. Kız inene kadar beni kesti tabi bende onu ışte kız indi sonra. Bir dahada görmedim
bende okulların açık olduğu bi dönemde okuldan çıkmış eve gitmek için otobüse binmiştim. Oturacak yer yok. Bende kapının orda ayakta duruyordum. Sonra bi kız bindi yanında iki tane küçük kardeşi vardı. Kız inene kadar beni kesti tabi bende onu ışte kız indi sonra. Bir dahada görmedim