Hastayım

Geçmiş olsun ben de hastaydım, şimdi daha iyiyim, ama bir sorun var hastalığımın ateşi yüzünden dudağım yaralarla kaplandı, uçukladı @ARM_TR sanada geçmiş olsun
 

ARM_TR

Üye
Geçmiş olsun ben de hastaydım, şimdi daha iyiyim, ama bir sorun var hastalığımın ateşi yüzünden dudağım yaralarla kaplandı, uçukladı @ARM_TR sanada geçmiş olsun
Sağol ağır sinüzit geçiriyorum açılmayan burun, kulak tıkanıklığı vs. vs. baya yazılacak şey varda...
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
sağ olun kim bulaştırdıysa artık şimdi biraz daha iyiyim.
 

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
hastaneye gittim artık geçmiyordu:/
 

Kit Kat

Üye
Bende hastayım grip var galiba