Hasret bitiyor, samba başlıyor!(İnşallah)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
Hasret bitiyor, samba başlıyor!(İnşallah)
Galatasaray'da Lincoln sevinci... Sarı-Kırmızılı ekipte bu sezonun flaş transferi olarak gösterilen Brezilyalı futbolcu, sakatlığı nedeniyle 14. haftadaki Belediyespor maçından beri forma giyemiyordu. Hatta Başkan Özhan Canaydın, Sambacı için, “Resimde kükrüyor ama bir de sahada kükrediğini görsek...” demişti. Ve Cim Bom’da Lincoln hasretinin pazar günkü Bursaspor karşılaşmasıyla sona ereceği ifade edildi.

Eleştirilere cevap
Sakatlığı düzelen Lincoln’ün, teknik direktör Kalli ile özel bir görüşme yaparak, kadroda yer alabilmek için ricada bulunduğu öğrenildi. Brezilyalı futbolcunun, eleştirilere sahada cevap vermek istediği ve sabrının kalmadığı belirtildi. Alman hocanın da bu isteği anlayışla karşıladığı ve ilk 11’de oynatmasa bile, 28 yaşındaki oyuncuyu maç kadrosuna alacağı belirlendi. Buna karşın Lincoln dün de takımdan ayrı olarak, salonda çalıştı.
 
Lincoln formayı istemiş gerçekten...
Ama şunu söyleyebilirim ki eski haline dönen Arda biraz daha varını yoğunu ortaya koyarsa Lincoln e ihtiyaç bile kalmaz
 

ukalgs

Üye
hadi lincoln göster gücünü
 

DiaBLoS

Admin
Bu şaka hangi kameralara el sallıyoruz lincoln oynuyormu hic sahalarda
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...